Friday, September 11, 2009

M from Madonna

Nici nu s-a terminat bine concertul, nici nu m-am trezit bine de dimineata, ca si aud pareri: domne, ce porcarie, nu are voce, ce show de doi bani, Madonna ne-a facut tigani, ce praf, ce mizerie, ce nenorocire, ce rau imi pare de bani, etc.

Ajung la birou, deschid mailul si newsletterele de stiri. Intru si citesc aceleasi comentarii, in aceeasi idee.

Well, am fost si eu la concert. Am avut bilete la gazon A. Am intrat pe la 19.30, am dat din coate si am razbit cu greu, dar am razbit pana foarte aproape de scena, intr-o pozitie in care vedeam bine. La ora aia, desi era aproape plin parcul Izvor, nu am vazut praf nicaieri (nici la B).

La ora 20 a inceput sa mixeze Paul Oakenfold. Foarte tare ! Sound bun, ritm alert. Intra pe scena la un moment dat cativa dansatori, cool.

Aproape de 21 termina Paul Oakenfold. Cred ca pe la 20.45. Si ne punem pe asteptat. Si asteptam pana la 21.50, cand se sting luminile, apoi se aprinde scena, ecranele din mijloc si cele laterale si se amplifica de cateva ori sunetul. Si apare si Madonna.

Nu am sa descriu aici concertul, e descris pe mai toate site-urile de stiri.

Pe scurt : Madonna a cantat (o fi facut si playback in anumite momente, dar a cantat si live), a dansat, a sarit coarda, a schimbat mai multe tinute, toate impecabile si toate intr-un ritm nebun. Cred ca schimba o tinuta in maximum 2 minute.

O desfasurare de forte incredibila. O scena imensa, cu sincronizare perfecta intre ansamble. Iluzii optice, tehnologie peste asteptari.

In forma maxima tipa, maxim momentul dedicat lui Michael Jackson. Final grandios cu un cer luminat de lasere in ritm de « Ray of light ».

Nu am sa scriu aici despre organizarea execrabila. Aici am vorbit doar despre show-ul Madonna, care a fost unul extraordinar.

[Via http://mihacos.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment